Polecany artykuł:
Białostocki magistrat chce złożyć do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wniosek o dotację na usuwanie azbestu. Dzięki temu możliwe będzie dofinansowanie dla osób, które na swoich posesjach mają jeszcze wyroby zawierające ten szkodliwy dla zdrowia składnik.
Dlatego teraz urzędnicy zbierają informacje o mieszkańcach, którzy chcą się pozbyć azbestu. Wypełniony formularz (do pobrania – pod tekstem) należy złożyć osobiście w siedzibie Departamentu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku (ul. Bitwy Białostockiej 2/2) lub:
- przekazać za pośrednictwem kancelarii Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1 (na parterze),
- przesłać e-mailem na adres: [email protected]
- przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok,
- przesłać faksem pod numer: 85 869 6529.
Polskę planu Całkowite usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających ten materiał budowlany ma nastąpić do 2032 roku.