Polecany artykuł:
W głosowaniu potrzebna była dogrywka. Po pierwszym etapie plebiscytu zwyciężył projekt z wizerunkiem pszczoły. Jednak kibice wybrali projekt, na którym widnieją zdobyte przez Jagę Puchary Polski i medale za wicemistrzostwo kraju.
Cieszymy się, że kibice Jagiellonii tak licznie wzięli udział w głosowaniu zarówno na pierwszym etapie jak i w dogrywce. Zwycięski projekt powstał w oparciu o sugestie naszych zawodników, którym zależało, aby zawrzeć na nim największe dotychczasowe sukcesy Jagiellonii, z których wszyscy jesteśmy dumni. Wierzymy, że nowy autokar powiezie drużynę do kolejnych sukcesów. Jesteśmy przekonani, że będzie prezentował się wspaniale i spotka się z ogólną aprobatą – mówi Agnieszka Klim, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok.
Wyniki znajdziecie na stronie www.autokardlajagi.pl