- Takie rozwiązanie ma na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników - informuje Katarzyna Krupicka, rzecznik regionalny ZUS województwa podlaskiego.
Polecany artykuł:
W przypadku potrzeby kontaktu można skorzystać z informacji telefonicznej, maila, listu lub skorzystać z portalu PUE ZUS.
- Klienci Zakładu mogą przesyłać pytania mailowo pod adres [email protected] lub przez formularz zapytania ze swojego profilu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS – wyjaśnia Katarzyna Krupicka.
Do dyspozycji klientów jest również ogólna infolinia ZUS pod numerem 22 560 16 00. Konsultanci obsługują ją w dni robocze w godzinach 7-18. Dodatkowo w związku z epidemią koronawirusa ZUS uruchomił trzy nowe infolinie. Jest osobny numer dla spraw zasiłkowych, osobny dla przedsiębiorców i kolejny dla osób zainteresowanych tematem odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.
Czytaj także: Masz grypę czy koronawirusa? Zobacz, jakie są podobieństwa i różnice
- Dodatkowe infolinie są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 – dodaje rzeczniczka.
• 22 290 87 01 - informacje na temat obsługi w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, a także w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły
• 22 290 87 02 - infolinia dla przedsiębiorców
• 22 290 87 03 - obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej