Biedronka prosi o zwrot wadliwego towaru

i

Autor: Artur Andrzej/cc0/wikipedia.org Biedronka prosi o zwrot wadliwego towaru

Wadliwy towar w Biedronce! Sklepy proszą klientów o zwrot. W zamian oferują bony!

2017-06-22 10:48

Niewłaściwa jakość produktu jest przyczyną prośby marketów sieci Biedronka w całej Polsce o zwrot wadliwego towaru. Produkt znalazł się w ofercie sklepów 15 maja.

Sieć marketów Biedronka wystosowała prośbę do klientów o zwrot wadliwego towaru. Chodzi o osłonki przeciwsłoneczne na szyby samochodowe marki Ontex. Przyczyną zwrotu miałaby być niewłaściwa jakość produktu. Co ważne, osłonki były gratisowym dodatkiem do innych produktów dostępnych w ofercie od 15 maja 2017 roku.

Komunikat z prośbą o zwrot ukazał się na stronie internetowej Biedronki. Klienci proszeni są o zwrot produktu do 18 września 2017 roku. Do zwrotu towaru nie jest wymagany paragon, a w zamian za to klient może liczyć na bon o wartości 15 zł do wykorzystania w sklepach sieci. Bony nie obejmują jednak produktów takich, jak: papierosy, alkohol oraz mleko i preparaty żywienia początkowego. Wszelkich informacji w tej sprawie udziela Biuro Obsługi Klienta marketów Biedronka.

Czytaj także: Przemarsz żołnierzy i remonty. Kierowcy, przygotujcie się na utrudnienia!