Do służby w policji zaprasza komenda wojewódzka w Białymstoku. Poniżej podane są daty pozostałych jeszcze tegorocznych naborów (w ramach procedury otwartej konkursowej) oraz limity przyjęć:
- 2 listopada 2017 r. - 75 osób
- 28 grudnia 2017 r. - 65 osób
Kto może zostać policjantem?
Trzeba posiadać obywatelstwo polskie oraz być niekaranym prawomocnymi wyrokami sądu za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe. Trzeba również korzystać z pełni praw publicznych, a także posiadać co najmniej wykształcenie średnie. Liczy się także dobre zdrowie (zarówno fizyczne, jak i psychiczne). Dodatkowo - w przypadku mężczyzn - konieczny jest uregulowany status stosunku do służby wojskowej, czyli tzw. przeniesienie do rezerwy.
Jakie trzeba złożyć dokumenty?
- podanie o przyjęcie do służby w Policji adresowane do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Białymstoku ze wskazaniem jednostki preferowanej przez kandydata,
- wypełniony kwestionariusz osobowy / tylko część A i B/,
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (kserokopie - oryginały dokumentów do wglądu),
- kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub w służbie,
- książeczkę wojskową, jeżeli kandydat do służby jest objęty ewidencją wojskową,
- kserokopie innych niż wymienione dokumentów, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów.
Gdzie złożyć dokumenty?
Dokumenty można złożyć w:
Komendzie Miejskiej Policji w Białymstoku ul. Bema 4, w godz. 7.30 – 15.30
Biuro przepustek KMP w Białymstoku, tel. 85 670 23 87
lub
Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 65
w poniedziałek w godz. 7.30 – 18.00
wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. 7.30 – 15.30,
biuro przepustek KWP w Białymstoku : 85 670 28 68, 85 670 36 04, 85 670 22 54.
Szczegóły rekrutacji znajdziecie TUTAJ!