- Tegoroczna edycja plakatu nawiązuje do tematu lokalnego przedsiębiorcy, który w czasie epidemii szczególnie potrzebuje wsparcia polskiego konsumenta - informują działacze białostockiej Młodzieży Wszechpolskiej. - Aktualna edycja plakatów ma nie tylko umilać wygląd naszych ulic, ale służy jako promocja dla przedsiębiorców, którzy zgłosili chęć i bardzo chętnie włączali się do naszej akcji. Wśród tej grupy znalazły się przedsiębiorstwa z Białegostoku, powiatu białostockiego, powiatu monieckiego, powiatu łomżyńskiego.
W Białymstoku plakaty Kocham Polskę zawisły w ponad dwudziestu oszklonych gablotach, na kilku billboardach oraz są wyświetlane na telebimie w centrum miasta. To wszystko będzie obecne w przestrzeni publicznej do końca lutego. W okolicy Białegostoku i innych powiatach plakaty Kocham Polskę pojawiły się na tablicach informacyjnych.
Czytaj też: Białystok. 9-latek opowiedział, jak próbowano go PORWAĆ. Wszystko pokazał podczas WIZJI LOKALNEJ [ZDJĘCIA, WIDEO]
- W tym roku nasze wydarzenie jest połączone z akcją „Kupuj Polskie” i zachęcamy do patriotyzmu konsumenckiego. Nasz plakat zagrzewa do wspierania lokalnych przedsiębiorców, ponieważ to właśnie oni razem z pracownikami małych firm ucierpieli najbardziej przez panującą pandemie. To właśnie ci przedsiębiorcy wymagają naszej pomocy - powiedział Michał Mikucki, prezes białostockiej Młodzieży Wszechpolskiej.