Od czwartku na monitorach znajdujących się w autobusach białostockiej komunikacji miejskiej, są wyświetlane spoty kampanii "Stopklatka". Wideo będzie wyświetlane przez dwa tygodnie na 30 monitorach. Jednym z celów akcji jest uświadamianie społeczeństwa w zakresie skutków hodowli przemysłowej zwierząt, dotyczących warunków hodowli, przewozu i zabijania zwierząt, oddziaływania na środowisko oraz zdrowie ludzi.
ZOBACZ ZDJĘCIA
Akcję zorganizowała fundacja Viva! Akcja dla zwierząt
Czytaj także: Nocna i świąteczna opieka zdrowotna w Białymstoku. Od 1 czerwca zmiana [ADRESY, TELEFONY 2019]
- Zaczęliśmy od Białegostoku, ponieważ działania naszej kampanii Stopklatka rzadko tam docierają. Mamy nadzieję, że dzięki spotom w komunikacji, więcej osób zainteresuje się losem zwierząt wykorzystywanych w chowie przemysłowym oraz np. dołączy do lokalnej grupy wolontariuszy Vivy w Białymstoku - mówi Łukasz Musiał, koordynator kampanii Stopklatka.
Na stronie pomagam.pl jest prowadzona zbiórka pieniędzy na kontynuowanie podobnych akcji w innych miastach w Polsce.
Fundacja Viva! Akcja Dla Zwierząt zajmuje się walką o poprawienie losu zwierząt. Ten cel realizuje przez cały wachlarz działań - od reagowania w przypadkach znęcania się nad zwierzętami i prowadzenia spraw w sądach przeciwko ich oprawcom przez szkolenia instytucji państwowych aż po prowadzenie zakrojonych na szeroką skalę kampanii i akcji informacyjnych propagujących etyczne traktowanie zwierząt. Zachęca też do adopcji zwierząt ze schronisk oraz piętnuje niehumanitarne i nieetyczne praktyki firm i osób prywatnych.
Najbardziej znaną w Białymstoku miłośniczką weganizmu jest youtuberka Justyna Żak. "Juszes" niedawno mogliśmy oglądać w Big Brotherze.
Polecamy także:
Białystok. W Parku Planty pojawiła się huśtawka dla niepełnosprawnych dzieci
Zielone Wzgórza. Lunapark Bajka znowu w Białymstoku. Zobacz atrakcje! [ZDJĘCIA]